logo rys logo rys
  
ÚVOD  |  VÝROBKY  |  PODPORA  |  CENNÍK  |  KONTAKT  |  PROJEKT 
  
nadpis
TECHNICKÁ PODPORA
A ZÁKAZNÍCKY SERVIS


dotnávody, dokumentácia
dotschémy zapojenia
dotsoftware
dotcertifikáty

dototázky a odpovede
dotškolenia a prezentácie


dotfotogaléria
dotvideo-manuály
dotužívateľské videá


dotvšeobecné dodacie podmienky
dotreklamácie a servis
dotpravidlá a zásady GDPR
dotspoplatnenie igelitiek



TECHNICKÁ PODPORA
Po-Št: 8.00-17.00 h
Pia: 8.00-14.30 h

Technickú podporu poskytujeme len telefonicky alebo elektronicky - emailom, skype, teamviewer.


Technické riešenia a zapojenie výrobkov:
tel.: 02-5341 7104
e-mail: servis@rys.sk


Vyskladnenie tovaru, reklamácie:
tel.: 02-5341 2923
e-mail: rys@rys.sk
11.1.2021 - Vybavovanie objednávok a vyskladňovanie tovaru.

Vážení zákazníci,

OBJEDNÁVKY PRIJÍMAME LEN E-MAILOM!

Čakajte prosím na informačný e-mail, v ktorom bude uvedené, že je vaša objednávka pripravená. Skôr výdajne miesto (predajňu) nenavštevujte, objednaný tovar tu nebude dostupný!!!

TOVAR
  • predajňa je v súčasnosti prevádzkovaná len ako výdajne miesto PO-ŠT od 8.00 - 16.00 hod,
  • objednávku, dopyt, prípadne inú požiadavku zasielajte výlučne emailom na rys@rys.sk,
  • tovar Vám zašleme podľa Vašej požiadavky kuriérom, alebo si ho môžete vyzdvihnúť osobne,
  • tovar vyskladňujeme priebežne do 48 až 72 hodín,
  • pri zasielaní kuriérom sa informute v prepravnej spoločnosti o termínoch doručenia,
  • pri osobnom odbere počkajte na infomáciu ohľadom vybavenia Vašej objednávky, budeme Vás informovať o spôsobe platby a termíne (dátum, čas), kedy si môžete tovar vyzdvihnúť, prípadne kedy Vám bude tovar odoslaný kuriérom,
  • dodržujte stanovený termín pre vyzdvihnutie tovaru, pri príchode k predajni zazvoníte na elektriký vrátnik a bude Vám na diaľku umožnený vstup do vyhradeného výdajného priestoru,
  • do priestoru môže vstúpiť len jedna osoba v ochrannom rúšku, po vstupe použite dezinfekciu,
  • vo výdajnom priestore je pripravený Váš tovar a doklady, ktoré si prevezmete. Prosíme Vás, aby ste sa vo výdajnom priestore zdržiavali len na dobu nevyhnutnú k prevzatiu tovaru,
  • bežný nákup bez predchádzajúcej emailovej objednávky nie je možný!,
  • po každom prevzatí tovaru priestor a plochy, s ktorými prichádzate do kontaktu dezinfikujeme,
  • ostatné interné priestory našej prevádzky sú pre verejnosť zatvorené.


REKLAMÁCIE
  • reklamáciu možete poslať poštou alebo kuriérom s presným popisom poruchy priloženým k výrobku,
  • ak chcete reklamáciu priniesť osobne, výrobok bude prijatý len s písomným popisom poruchy a po predchádzajúcom telefonickom alebo emailovom dohovore,
  • bez priloženého popisu poruchy nebude reklamácia prijatá,
  • reklamácie nie je možné v súčasnosti vybavovať na počkanie.


TECHNICKÁ PODPORA
  • technickú podporu vybavujeme telefonicky alebo elektronicky - emailom, cez teamviewer,
  • pre riešenie technickej podpory využívajte štandardné telefónne čísla alebo mobilné telefónne číslo 0905848139.

Ospravedlňujeme za akékoľvek ťažkosti pri nákupe tovaru spôsobené dodržiavaním Vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky.
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť!

RYS


RYS, Martinčekova 3, 821 09 Bratislava 2, Slovenská republika
tel: 02-53412923, fax: 02-5341 7096, email: rys@rys.sk